piątek, 26 lipca 2013

Zbliża się urlop :)

Hej :)
Dawno nic nie pisałam, ale przez te upały, wracałam z pracy kompletnie wyczerpana. Musze się pochwalić, że za 6 godzin zaczynam urlop i wtedy na pewno nie zabraknie wpisów i zdjęć :)
Ponieważ będę się urlopowała sama, nigdzie nie jadę (mąż, niestety ma urlop w innym terminie).
Ale dobrze przygotowałam się do samotnego urlopu, zakupiłam basen i materac, więc będę zażywała kąpieli słonecznych i wodnych na podwórku.







W tym tygodniu jeśli chodzi o zakupy, kupiłam również trampki na zalando, zrobiłam dla Was zdjęcia, ale wstyd się przyznać, zawieruszyłam gdzieś aparat :(  Dziś po południu obiecuję go poszukać i wstawić fotki.
Ten weekend ma być podobno bardzo upalny. Jakie macie plany na te dni? Wyjeżdżacie gdzieś?

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. ja wpadam jutro więc mam nadzieję, że się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja 4 sierpnia wyjeżdżam nad morze ;))

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń