poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nowości w mojej szafie

Witajcie Kochani :)
Co słychać u Was? Jak spędziliście ostatni tydzień. Ja jak już wspominałam, cały zeszły tydzień miałam urlop !! I nawet odpoczęłam sobie :) Teraz wracam do Was z większą energią i nowymi nabytkami :)
Jako pierwsze pokaże trampki, o których ostatnio wspomniałam, ale nie miałam ich zdjęcia (niestety mam tylko jedno, bo reszta wyszła rozmazana). Trampki zakupione na ZALANDO, jestem z nich średnio zadowolona, ale najgorsze nie są.



Muszę się pochwalić, że mąż w czwartek wrócił do domu z (jak on to nazwał :D) "DOWODEM MIŁOŚCI). Dowód bardzo mi się podoba, właśnie takiego nowego cuda brakowało w mojej garderobie :)





 
Teraz ja będę musiała pomyśleć o prezencie dla mojego A. Macie jakiś pomysł ? Z czego najbardziej cieszą się Wasi chłopacy, mężowie, bracia, tatki ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz