wtorek, 16 lipca 2013

O mnie

Podziwiam dziewczyny, które piszą blogi, szczerze mówiąc zazdroszczę im wytrwałości w tym co robią, postanowiłam jednak, że i ja spróbuję. Przede wszystkim chciałabym pisać o modzie i kosmetykach, ale również o urządzaniu wnętrz i moich cudownych zwierzakach :)
Jeśli chodzi o mnie, o to czym się zajmuję w życiu prywatnym, to nic szczególnie ciekawego nie napiszę. Pracuję w małej firmie, na stanowisku pracownika administracyjnego, studiuję zaocznie, dodatkowo jestem konsultantką firmy Avon, a jeszcze w tym roku razem z mężem (tak mam takiego od roku, pomimo dopiero 22 lat na karku :) ) ruszamy z budową Naszego wymarzonego domu.
Myślę, że tyle wystarczy na początek. Zapraszam do śledzenia bloga, obiecuję że nie będziecie żałowali :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz